Tuesday 10 July 2012

1. Terwujud


Assalamualaikum si bunga dan si kumbang sekalian~
ummp..actually i dun have any words to say~ *speechless.. dis is ma first time untuk tulis blog neyh yang diajar dan  dipaksa oleh ma classmate ira!! hehehhehe thanks to her bcoz dy la yang sangat penyabar melayan mimie yang sangat teringin menulis blog neyh..

sebelum neyh ira selalu pikir yang mimie da lame menulis blog tp apakan daya the facts is saya buta IT..hahhahahaha~ (=_=)"..mesti korang tertanya-tanya kan nape tibe-tibe tanpa angin dan ribut me nx menulis blog an..da reason is :

  1. Mimie ada banyak sangat nak ceritakan serta kongsikan pada sang bunga n sang kumbang sekalian. Kadang-kala law nx cerita kat Fb ka Twitter ka xsyiok tulis panjang-panjangkan dan terlampau open bagi mimie.
  2. Mimie nak belajar menulis blog. hehehhehe coz blog nampak macam ohsemmm sangat nak menaip. 
  3. Mimie nak belajar jadi minah jiwang. Bile ada blog an kite akan selalu berfikir apa yang kite nx tulis untuk update terbaru blog kite agar kengkawan kite owez taw tentang kite. Then barulah otak kite selalu berkembang *blurp blurp dan akan menjadi seorang yang kreatif. btol x? (^_^) 
  4. Mimie nak tambah kengkawan dialam maya. untuk apa? haaa untuk hilangkan rasa bowink n tension kite kan. Me pnh dgr pepatah mengatakan biar kita berkawan dengan ramai orang dan menghadapi karenah mereka daripada mengambil keputusan duduk bersendiri. InsyaAllah kalo ada rezeki mana taw terserempak dekat tengah jalan ka, tempat shopping ka, masjid ka, da ad kawan me nak bertegur kan dan hubungan kite akan makin akrab.
  5. Mimie nx kongsi apa yang mimie ada,mimie dapat,mimie belajar n mimie pikirkan. Bukan untuk riak or bangga tapi nx bersama-sama bunga n kumbang sekalian share apa kita adakan. andai entry mimie seterusnya nampak macam riak takabbur tegur-tegurla mimie dengan cara yang elok taw3~
  6. dan yang terakhir sekali insyaAllah mimie akan gunakan blog mimie ini sebaiknya untuk jalan yang elok.
hehehehhehe~ da tawkan reasonnya kenape mimie membikin ini blog? hope sang bunga dan sang kumbang sekalian sudi support me..banyak lagi mimie kena belajar dalam selok belok buat blog neyh..mintak maafla law ayat-ayat dalam blog mimie agak *errkkk mengjengkelkan k..dan sepuloh jari mimie mohon maaf andai entry blog mimie ada menyentuh isu sensitiviti masyarakat, individu, bunga n kumbang sume2 k..

a lots of <3 from me~
DIANA NASIEHA KASIRAN
a.k.a
mimiE



Bismillahirahmanirrahim,,
ok dis is my blog...

2 comments:

  1. sy sgt bminat dengan cerita awk,,smoga dapat teruskan dengan byk crita shingga jd cikgu,,masih blum tlmbat,sgt2 cntik hiasan blog..i like

    ReplyDelete
  2. Ye ♥♥♥♥ sy akn cube pbaiki ag input dr masa iesemasa..hope it will b much better..tq 4 supporting me.. :-)

    ReplyDelete